Sólo online

0,00 € impuestos incluidos DESCARGA GRATUITA

Opciones disponibles:

Colección Digital Profesionalidad nº10

Per tal d’actuar de la manera més escaient, els estudiants han d’haver tingut l’oportunitat de desenvolupar les seves habilitats, de posar en joc els coneixements adquirits prèviament, de practicar el saber estar davant d’un pacient i aplicar en cada cas la tècnica correcta.

Seguint aquest raonament, els educadors dels futurs professionals estan obligats a oferir als estudiants un entorn on poder assajar amb seguretat actuacions diverses, des de fer un llit o una mobilització, passant per una extracció de sang o una cura de ferida oberta, fins a arribar a una reanimació cardiopulmonar en una UCI. Tot això sense oblidar l’atenció a la persona en una consulta de crònics o el desenvolupament d’una cura complicada en un domicili.

Aquesta publicació vol ser una ajuda al desenvolupament de la pràctica clínica, aportant coneixements bàsics per poder accedir a l’escenari de la simulació i les habilitats clíniques.

Características del libro:

• Nº de pàgines: 322
  • Dimensions del llibre: 148 x 210 mm (A5)
  • ISBN: 978-84-947975-4-5